mandag 7. september 2009

Sketch no 9



Vi måtte bare spørre om Sissel ville være gjestedesigner en gang til, fordi hun lager jo bare så utrolig lekre kort til utfordringene våre. Denne gangen har hun laget kredittkortbakgrunn og blandet sterke farger sammen med jordfarger - fy søren så lekkert! Så la Sissel inspirere dere til masse krumspring! Lykke til!

We asked Sisssel once again to be our guestdesigner, as she makes so fabulous cards to our sketches. This time she has made a card with acrylic paint and creditcard, and she has mixed bright colors with earthtones - just stunning! So, let Sissel inspire you to make a card to our sketch this week! Good luck!

5 kommentarer:

Connie sa...

Annes card

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Her kommer mitt bidrag til skisse nr 9.Veskekort.
skjønner ikke hvorfor jeg ikke får til å legge til link...... men.. det er vel jeg som er for gammel hihihi.dere får bære over med meg.

Tonje sa...

Haha, jeg har lagt ut kortet i bloggen for lenge siden, men glemte å legge den inn her.
Men
HER
kommer det!

Kjellaug sa...

Liker skissene dine Connie
her er mitt bidrag